TriMob-customer with your number!

Ukrainian only!

Бажаєте стати абонентом ТриМоб зі своїм номером?

Це дуже просто і зручно!

 

1. Переконайтесь у тому, що:

  • Абонентський номер, який Ви бажаєте перенести, оформлений на Вас.
  • Ваші персональні дані співпадають з даними, що включено до бази оператора, який обслуговує абонентський номер, що переноситься. Це можна зробити зателефонувавши до центру підтримки абонентів оператора- надавача телекомунікаційних послуг.
  • Абонентський номер не заблоковано.
  • Абонентський номер раніше не переносився або з моменту останнього перенесення пройшло більше 30 днів.
  • Ви маєте SIM-картку оператора, який в даний момент здійснює обслуговування абонентського номера.

      ВАЖЛИВО! - ця SIM-картка повинна мати технічну можливість отримання SMS.

2. Оберіть тарифний план, контрактна / неконтрактна форма обслуговування

3. Подайте заяву на перенесення абонентського номеру

  • OnLine:  У спеціальному розділу на веб-сайті ТОВ «ТриМоб»  !найзручніший спосіб!
  • У Сервісному центрі ТОВ «ТриМоб»: м. Київ, бул. Тараса Шевченка, 18
  • За телефоном: 0 800 50 1188

УВАГА! В одній заяві можуть бути вказані на перенесення до мережі ТриМоб лише номери від одного базового оператора. Якщо Вам потрібно перенести Ваші номери від іншого базового оператора - заповніть будь ласка окрему заяву.

4. Отримайте SIM-картку "ТриМоб"

  • SIM-картку Ви зможете отримати у співробітника ТОВ «ТриМоб» (якщо Ви подаєте заяву у Регіональних центрах мобільного зв’язку), або SIM-картку Вам буде надіслано поштовою службою (Укрпошта або Нова Пошта).
  • Після успішного перенесення абонентського номеру до мережі ТриМоб, Ви зможете користуватись послугами мобільного зв'зку за умовами обраного тарифного плану. Додаткову заміну SIM-картки робити не потрібно. 

5. Отримайте послуги із перенесення абонентських номерів

  • Перенесення абонентського номеру здійснюється після підтвердження можливості перенесення абонентського номеру від оператора, який надає Вам послуги мобільного зв’язку, та з урахуванням термінів переносу, які були вказані в заяві.
  • Для завершення процедури перенесення абонентського номеру Ви отримаєте SMS наступного змісту: «Ваш абонентський номер +380_______________ буде перенесено до мережі ТриМоб на тарифний план «_________». Перехід відбудеться до ___год. ___ хв. ___.___.2019 року.»

        

  • Після завершення процедури перенесення номеру Ви долучитесь до родини абонентів ТриМоб, і Вам будуть доступні:
  • Вигідні тарифи: тисячі хвилин і гігабайти Інтернету за найдоступнішими тарифами
  • Просте і зручне управління послугами та контроль витрат в Особистому кабінеті
  • Зручні, сучасні послуги та багато іншого

6. Якщо у Вас виникли проблеми з перенесенням абонентського номеру до мережі ТриМоб

Отримати консультації про причину відмови у перенесенні абонентського номеру, дізнатись про способи їх усунення і подати повторну заявку на перенесення абонентського номеру Ви можете:

.

SEND SMS Find out the number