Перейти в ТриМоб со своим номером

Только украинская версия!

Бажаєте стати абонентом ТриМоб зі своїм номером?

Це дуже просто і зручно!

 

1. Переконайтесь у тому, що:

  • Абонентський номер, який Ви бажаєте перенести, оформлений на Вас.
  • Ваші персональні дані співпадають з даними, що включено до бази оператора, який обслуговує абонентський номер, що переноситься. Це можна зробити зателефонувавши до центру підтримки абонентів оператора- надавача телекомунікаційних послуг.
  • Абонентський номер не заблоковано.
  • Абонентський номер раніше не переносився або з моменту останнього перенесення пройшло більше 30 днів.
  • Ви маєте SIM-картку оператора, який в даний момент здійснює обслуговування абонентського номера.

      ВАЖЛИВО! - ця SIM-картка повинна мати технічну можливість отримання SMS.

2. Оберіть тарифний план, контрактна / неконтрактна форма обслуговування

3. Подайте заяву на перенесення абонентського номеру

  • OnLine:  У спеціальному розділу на веб-сайті ТОВ «ТриМоб»  !найзручніший спосіб!

  • У Сервісних ценрах ТОВ «ТриМоб»: 

    • м. Київ, пр. Леся Курбаса, 7;

    • м. Львів, вул. Дорошенка, б. 43;

    • м. Харків, вул. Нетечинська набережна, б. 8;

    • м. Дніпро, вул. Херсонська, б. 26;

    • м. Одеса, вул. Балківська, б. 100.

  • За телефоном: +380 91 110 1188

  • У Центрах обслуговування абонентів ПАТ «Укртелеком». Адреси ЦОА.

 

УВАГА! В одній заяві можуть бути вказані на перенесення до мережі ТриМоб лише номери від одного базового оператора. Якщо Вам потрібно перенести Ваші номери від іншого базового оператора - заповніть будь ласка окрему заяву.

4. Отримайте SIM-картку "ТриМоб"

  • SIM-картку Ви зможете отримати у співробітника ТОВ «ТриМоб» (якщо Ви подаєте заяву у Регіональних центрах мобільного зв’язку), або SIM-картку Вам буде надіслано поштовою службою (Укрпошта або Нова Пошта).

  • Після успішного перенесення абонентського номеру до мережі ТриМоб, Ви зможете користуватись послугами мобільного зв'зку за умовами обраного тарифного плану. Додаткову заміну SIM-картки робити не потрібно. 

5. Перевірте - чи підтримує Ваш абонентський пристрій роботу в мережі 2G GSM/3G UMTS.

  • Перевірку можна здійснити наступним чином: наберіть на Вашому пристрої комбінацію *#06#, якщо після набору цієї комбінації Ви побачите: IMEI та 15 цифр - то Ваш пристрій можна використовувати для отримання послуг мобільного зв'язку від ТриМоб, якщо Ви побачите: MEID - то Вам потрібно змінити пристрій.
  • Придбати сертифіковані абонентські пристрої, які працюють в мережі 2G GSM / 3G UMTS можна в нашому інтернет-магазині.

6. Отримайте послуги із перенесення абонентських номерів

  • Перенесення абонентського номеру здійснюється після підтвердження можливості перенесення абонентського номеру від оператора, який надає Вам послуги мобільного зв’язку, та з урахуванням термінів переносу, які були вказані в заяві.
  • Для завершення процедури перенесення абонентського номеру Ви отримаєте SMS наступного змісту: «Ваш абонентський номер +380_______________ буде перенесено до мережі ТриМоб на тарифний план «_________». Перехід відбудеться до ___год. ___ хв. ___.___.2019 року.»      

 

    Після завершення процедури перенесення номеру Ви долучитесь до родини абонентів ТриМоб, і Вам будуть доступні:

  • Вигідні тарифи: тисячі хвилин і гігабайти Інтернету за найдоступнішими тарифами
  • Просте і зручне управління послугами та контроль витрат в Особистому кабінеті
  • Зручні, сучасні послуги та багато іншого

7. Якщо у Вас виникли проблеми з перенесенням абонентського номеру до мережі ТриМоб

Отримати консультації про причину відмови у перенесенні абонентського номеру, дізнатись про способи їх усунення і подати повторну заявку на перенесення абонентського номеру Ви можете:

.

ОТПРАВИТЬ СМС Узнать номер