
ТОВ «ТриМоб» відновлює стандартне блокування контрактних абонентів
Шановні абоненти, ми робимо все можливе для підтримки працездатності комунікаційних сервісів для населення та військових України, підприємств та установ, наших користувачів. Ми віримо, що працюючий бізнес є запорукою сильної держави і для підтримки наших користувачів на початку війни запровадили платіжні канікули для контрактних абонентів (можливість відстрочки оплати за отримані електронні комунікаційні послуги). Ми розуміємо, що ці три місяці були складними для всіх, але відновлення компаній, їх бізнесу, як і всієї країни, неминуче! Ми бачимо зростання попиту на наші послуги, витратна частина нашого річного бюджету, нажаль, не зменшується, тому ми просимо всіх користувачів сплачувати за спожиті послуги. З червня ТОВ «ТриМоб» відновлює стандартне блокування контрактних абонентів, які вчасно не сплатили.
Нагадуємо терміни оплати: необхідно сплатити рахунок до 20 числа місяця наступного за звітним. З 21 числа у разі відсутності оплати користування послугами буде заблоковано до моменту оплати. У випадку якщо оплата буде відсутня до 27 числа місяця наступним за тим, у якому відбулось блокування, то абонента буде відключено. Наприклад: за користування послугами у травні необхідно сплатити до 20 червня. З 21 червня послуги буде заблоковано, а з 28 липня абонента буде відключено повністю, якщо оплата не відбудеться.
В разі неможливості сплати за послуги, можна скористатися послугою утримання номера, яка є наразі безкоштовною.