Коментарі ТриМоб стосовно розірвання Договору

Коментарі ТриМоб стосовно розірвання Договору

ТриМоб надає роз’яснення щодо умов припинення дії Договору з ініціативи абонента, в тому числі,  у випадку його дострокового розірвання.

Припинення дії Договору з ініціативи абонента відбувається на підставі його письмової заяви, поданої ним особисто або через уповноваженого представника.

Заява про припинення дії Договору (або заява на відключення одного чи декількох номерів з особового рахунку) приймається лише за умови відсутності заборгованості на особовому рахунку абонента.

Заяву про припинення дії Договору (або заяву на відключення одного чи декількох номерів з особового рахунку) можна оформити в одному із центрів продажу та обслуговування ПАТ «Укртелеком».

ВАЖЛИВО!  Згідно умов Договору у випадку припинення дії Договору, незалежно від причин, абонент зобов’язаний оплатити вартість наданих до припинення дії Договору послуг в повному обсязі, але не менше обов’язкового платежу(ів) відповідного розрахункового періоду, в якому відбулось припинення надання послуг.

Також нагадуємо, що рахунок за поточний місяць виставляється в наступному місяці, що настає за розрахунковим.

ТриМоб зобов’язується здійснити остаточний розрахунок в строк не більш, ніж тридцять календарних днів з моменту отримання письмової заяви абонента, крім розрахунків за послуги міжнародного роумінгу, щодо яких остаточний розрахунок проводиться в строк не більш, ніж три календарних місяця з моменту звернення абонента.

Приклад:

Абонент користується послугами за тарифним планом «Інтернет M» та 12 січня 2015 р. у центрі продажу та обслуговування ПАТ «Укртелеком» оформив Заяву про припинення дії Договору з бажаною датою – 15.01.2015.

На момент написання Заяви на особовому рахунку абонента був аванс у розмірі 10 грн. Тобто Заяву буде прийнято та 15.01.2015 здійснено припинення надання послуг по особовому рахунку абонента. Але остаточний розрахунок за надані послуги у поточному місяці буде сформовано у перших числах наступного місяця, але не пізніше 10 лютого 2015 р.

Отже, у разі якщо абонент не користувався послугами за межами замовленного пакету, за розрахунковий період, січень 2015 р., буде нараховано вартість абонентної плати у тарифному плані «Інтернет M» у розмірі 69,06 грн. (з ПДВ та ПФ). Але у абонента був аванс у розмірі 10 грн. Тобто, остаточний рахунок за січень 2015 р. буде виставлено на суму 59,06 грн.

Якщо сума остаточного рахунку не перевищує залишку коштів на особовому рахунку абонента, невикористану частку внесеного авансу, за виключенням розміру щомісячного обов’язкового платежу (абонентної плати), ТриМоб повертає за письмовою заявою абонента шляхом перерахування його на банківський рахунок абонента через банківську установу, визначену ТриМоб або в інший спосіб, стосовно якого сторонами буде досягнута згода.

З усіма питаннями, які виникатимуть у процесі користування послугами ТриМоб, Ви можете звертатись до центрів продажу та обслуговування ПАТ «Укртелеком» або зателефонувавши до Контакт-центру за номером 1188 (безкоштовно в мережі мобільного зв'язку ТриМоб) або 0 800 50 1188 (безкоштовно в межах України з номерів операторів України).

НАДIСЛАТИ СМС Дізнатись номер